zdrowe płatki śniadaniowe

Śniadanie? Wybierz zdrowe płatki!

Śniadanie to posiłek, którym rozpoczyna się cały dzień. To właśnie on ma za zadanie dostarczyć energię na najbliższe kilka godzin poranku, które dla wielu osób są bardzo intensywne. Warto o tym pamiętać, kiedy chce się zmienić nawyki żywieniowe na zdrowsze oraz postawić na takie wybory, które są pozytywne dla całego organizmu. Chcą wcielić zdrowsze nawyki żywieniowe na co dzień, warto postawić na zdrowe płatki śniadaniowe (https://www.bee.pl/9144-zdrowe-platki-sniadaniowe). Są one nie tylko zdrowe, ale także smaczne.

Zdrowe płatki śniadaniowe- to musisz o nich wiedzieć

Płatki śniadaniowe mogą wielu osobom, kojarzyć się z takimi, które są smakowe. Najczęściej można tutaj wyróżnić smak czekoladowy, jednak jest to błąd. Takie płatki bardzo często zawierają dużo cukru, barwniki, a także konserwanty. Nic więc dziwnego, że wielu osobom mogą kojarzyć się źle. Jednak warto pamiętać, że wśród płatków śniadaniowych można znaleźć także te, które nie są wysoko przetworzone, nie zawierają ani sztucznych barwników, ani też konserwantów. Mowa tutaj o płatkach takich jak owsianka, jaglanka, czy też płatki kukurydziane. Taki wybór jest o wiele zdrowszy.

Co zawierają naturalne płatki śniadaniowe?

Naturalne płatki śniadaniowe nie zawierają dodanego cukru. Co więcej, mogą pomóc poziom cukru we krwi regulować. Jest to na przykład właściwość płatków owsianych. Kolejną zaletą jest to, że wiele płatków śniadaniowych pochodzących z natury ma niski indeks glikemiczny, co zdecydowanie jest wielką zaletą dla osób zmagających się z cukrzycą. Osoby cierpiące na niedobór witamin z grupy B, mogą spokojnie sięgnąć po płatki jaglane. Są one bogate w te witaminy, które pozytywnie wpływają na układ mięśniowy. Jednak nie tylko. Można znaleźć w nich także sporą ilość fosforu, miedzi, żelaza i magnezu. Płatki kukurydziane natomiast mają wiele właściwości korzystnych dla wzroku. Można tutaj wymienić luteinę, niacynę oraz kwas foliowy. Jak widać naturalne płatki śniadaniowe, zawierają całe bogactwo mikro i makro składników, które warto włączyć do swojej diety.